29. 1. 2009

Back on bike



Po dlouhých dvou měsících jsem konečně vyrazil na kolo.
Včera jsem ho komplet vyčistil a složil,dneska už je opět jako prase,
ale to už je úděl bikera :) Zajel jsem na Hostík,někdo tam zřejmě o víkendu byl
,ale dneska jsem tam byl sám.Moc rychle  to nejezdilo,bylo trochu blátíčko-
asi 2cm a pod tím zmrzlá zem,docela to ustříkavalo a já za chvíli málem taky,
po takový době bez kola jsem byl rychle grogy,ale bavilo mě to moc :)

Pár fotek je z mobilu, abyste mi veřili,že nekecám(viď brácha).
Zatáhnul jsem totiž práci,ve dvě vyrazil a po čtvrtý byl zpátky doma,
takže taková rychlovka.
Opravený kolo i  novej výplet drží,i když jsem už stihnul oprasit.










Toť zatím vše,stay tuned,o víkendu bude nejspíš fotosession.

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.