17. 2. 2009

Závist - Sluneční stráň























Minulou sobotu jsme se s bratrem vypravili něco nafotit a taky upravit trail na Sluneční stráni naproti Závisti,protože odtamtud jsem zatím žádné fotky neměl.Tenhle trail se moc nejezdí což je škoda,protože prověří váš cit pro brzdy a rovnováhu a hlavně se dá jezdit i když jinde jsou sračky,nejlepší to je totiž po dešti kdy podklad drží líp než za sucha kdy se práší a suť a šutry ujíždí mnohem víc.Nahoru se dostanete po nauč.stezce od parkoviště u lesní zoo(mapka-trasa 1) zhruba za 20-25min.,převýšení je asi 120m a začátek je trochu boj s taháním kola.Trail začíná rovně po hřebínku kličkováním mezi stromy,pak přijde zlom a začíná zábava.Pěšina se motá korýtkem v uzavřených serpentýnách pak přijde krátký rovnější úsek a zase zlom přes skalky a kořeny traverzem prudce dolů,sedíte na zadním kole a modlíte se aby vás něco nerozhodilo,sebemenší zaváhání rovná se vystoupení z kola a pád ze stráně.Následuje technický traverz a další padák po levé ruce dolů,který musíte jet smykem přes zadní brzdu abyste se srovnali.






















Pokračujete po lajně traverzem místy na šířku pláště a extra technickou pasáží která snad ani nejde jet čistě okolo stromu na klidnější místo,kde se dá zastavit a pak zase singl trailem na další uzavřený točky,technická skalka,která neni zadarmo, poslední zatáčka a záverečný sešup,kde jsem při své první návštěvě asi před třemi roky,tenkrát ještě na enduro biku s Judy SL,nepobral kořen,zamkly se mi řidítka a já skočil několika metrovým poletem šipku hlavou do stromu.Dodnes nechápu,že se mi nic vážnějšího nestalo-ten den už jsem si moc nezajezdil.Skončíte přímo na parkovišti odkud jste vyrazili.Trail neobsahuje žádné skoky a dropy,jede se krokem na brzdy.Celá trať nafocená by brother tady .

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.