12. 4. 2009

Všenory - Engram test day
















V sobotu proběhla ve Všenorech velká bikerská sešlost a i díky tomu,že kluci z Engramu půjčovali kola a vyváželi nahoru,se tam sjelo lidí jako na závody z celých Čech.U hospody narváno kolama i autama,šrumec jak má bejt.Já jsem jezdit nemohl kvůli kreši na Závisti,ale doma jsem bejt nechtěl když bylo tak krásně,takže jsem nasadil smrtelný kombo prášků proti bolesti,sbalil foťák a vyrazil za kámošema.Cesta přes Prahu byla hororová,velikonoce udělali svoje a silnice byli zacpaný víc než ve všední den.Jižní spojka stála od magistrály až na Baranďák,sjel jsem na Kačerově na Modřany,přijedu dolů-kolona z Modřan až na Zbraslav,tak jsem to objel zadem přes Točnou.Na Zbraslavi kolona až do Šťechovic,ale tamtudy už jsem naštěstí nemusel a dál už byla cesta v klidu.Přijel jsem sice později,nějací známí už tu byli,ale hlavní jádro bylo ještě někde na cestě,protože klůcí večer slavili Ozzyho narozky.

















Počasí letně luxusní-jasno a přes 20C,prášilo se jak na dakaru a lidi lítali jak na běžícím pásu.Vyrazil jsem nahoru fotit,během dne jsem došel zhruba do půlky trati,dorazil i zbytek tlupy,pokecali jsme,kluci pojezdili,nikdo se snad nevykrešoval-až na pár menších pádů a zohýbaných ráfků to proběhlo v klidu.Moc povedená akce,myslím že si všichni přišli na svý,mnozí naskákali i to co jindy nedávali,dobře vy!To je asi tak všechno,určitě se všichni těšíte na galerku která je tady - cca 200 fotek,tak se tam snad najdete,i když někdo je tam víckrát,někdo jen párkrát,záleží jak jste se mi připletli do rány.Keep riding.Deutsch

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.