4. 5. 2009

Jak jsem fotil východ slunce

















Onehdá jsem se rozhodl,že zkusím fotit východ slunce.Počasí bylo super,akorát info z meteostránek hlásalo východ na 5.45h.To už se mi tolik nelíbilo,ale v rámci sebevzdělání jsem si nařídil budíka na pátou,věci jsem měl nachystaný z večera,takže jsem se zpakoval a mazal na kopec k Milíčáku.Byla kosa,nikde nikdo,ale tma už nebyla,časově to vyšlo tak akorát,fotit východ někde na horách,to aby člověk vstával ve dvě v noci.Oskar vylezl nad Petrovickým sídlištěm což bylo super,začal jsem to rychle flákat,co časy dovolily.















Pak jsem ještě zkoušel fotit šeříky v ranním světle a v sedm jsem byl zpátky doma v pelechu,abych v deset vstal a po obědě jsme jeli s Pepkem do Libře jak jsem psal minule.Mini galerka na picase.Deutsch

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.