13. 9. 2009

Těžký začátky - Klínovec 2006

Videjko je z roku 2006,"jezdil" jsem necelej rok a tohle byl můj první trip někam dál za Prahu.
Jediný slušný kolo měl Čihoun,kterej byl tehdy king,my ostatní jezdili na čem se dalo,převládaly zdvihy 10-15cm,technika jízdy na hraně,ale byli jsme hustší než krupicová kaše a boreček z lužin dohromady.Zjistíte odkdy se říká Kokšovi Kokša :o) a že lávky nejsou pro každýho.Zábava veliká,potkali jsem Radka Brože,kterej nám ukázal jak se má jezdit v Hamrech a nechal nás svému osudu(padaní).Čihoun pak ulomil přehazku,takže na Klínovci už nejezdil,ale dobře udělal protože bylo hnusně(mlha,déšť a 5C),Kokša kterej přijel jen v krátkým triku si udělal větrovku z pytle na odpadky,já zjistil že budu muset brzdit všema prstama jinak se zastavím až v Jáchymově a brácha rozbil foťák za 20litrů,kterej jsem si půjčil od kolegy z práce,protože to jelito si ho nechalo v báglu(poslední držka na vidku).Je to celkem dlouhý - 20min,takže jen pro fajnšmekry,stříhal to tenkrát Čihoun,já k tomu teď jen přilepil muziku(Suicidal Tendencies - 1992).Dobře se bavte :o) Deutschland PS:videjko jede v experimentálním režimu na rajčeti,doporučuji pouštět v exploreru,
komu by to nejelo tady je direct link .



0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.