29. 3. 2010

Zahájení sezóny na Závisti



Vodáci odemykají řeky,my odemykáme traily.Pokud nepočítám výlet do Itálie,jedno zimní downhilování na sněhu a nějaký to XC se psem po okolí,tak je to letos poprvé co jsme nasedli na biky a po dlouhé zimě se vydali do naší domácí lokality na Závisti.Vyrazil jsem já s bráchou a kámošem Radkem,kterej nejezdí,zato slušně fotí.Lákali jsme i Marsche,kterej se flákal s Ňumim ve Všenorech,ale nedali se,chtěli trochu soukromí.

Na Závisti sucho a teplo(22C - to už jde),takže se vozíme a užíváme sluníčka.Jsou tu ještě dva kluci od Siláků z Točný,pak přijíždí ještě jejich kamarád Kachna na pevňáku,prej teprve začíná a několikrát se pěkně rozstřeluje,ale je to ninja a proto vstává a jezdí dál.Takhle si jezdíme asi 4 hoďky než se začne stmívat,pak to balíme a necháváme Kachnu ať se tam mrzačí dál sám.


Jak jsem se už zmiňoval dřív chtěl jsem na kolo Boxxera,ale moje vel.L už má moc dlouhou hlavovku a bez frézování by to nešlo,takže Domain putoval zpátky.Trochu jsem odlehčoval-zmizel dvojpřevodník s napínákem,přesmykačem a řazením,takže teď mám prototyp napínáku Manobike(dík ICEmu a Koldovi).

Vyměnil jsem MTB kazetu za silniční 11-25,k tomu rovnou novej řetěz,objímku sedlovky Hope,představec NS Bikes a vyměnil jsem DH duše za FR.Dolů šel min.1kg,teď jsem na 18,8kg,není to pírko,ale je to znát.

Jo a ještě malá ukázka jak vypadaj po roce moje Fiveteny - jako nový,co říkáte.Tak snad se brzy sejdeme,mám nějaký novinky.Pic Deu.Galerka tady -foto by Radzo-thanx!

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.