15. 5. 2011

Sobotní Monínec

Jak už jsem psal,vyrazili jsme s bratrem na Monínec,
přijeli jsme až v půl druhý,koupili permici na 4h vyrazili nahoru
a já hned v první zatáčce škrtnul pedálem o kořen,
ten mě otočil o 180 a katapultoval do pryč,
probral jsem se o pár metrů dál podřenej a potlučenej,
takže jsem vzal kolo a s řidítkama na štorc vyrazil po louce k autu.
Brácha si to pak užíval beze mě po zbytek dne,
já vzal alespoň foťák a něco pofotil.
Teď budu tak tejden dva out of ride :) .
Pic Deu











Celá galerka TADY



5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mohl by mi někdo sdělit kontakt na autora fotek?

Anonymní řekl(a)...

Jasně, 777 888 535 Jára Petřík
Bzl :-D muhehe

Anonymní řekl(a)...

Nice, přijela jsem jen na chvíli a udělals mi 2 krásný fotky :-) díky TI!

Anonymní řekl(a)...

Díky, nemá ještě mail? Bylo by to pro mě nejpohodlnější.

Anonymní řekl(a)...

Ježiš snad na to číslo nevolala?? Kdo to zvedl?? :-D FOTO: DEU

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.