20. 8. 2011

5 days of vertical madness - Leogang

Letos opět proběhl výlet do Rakouska,tentokrát pouze ve složení já,brácha(ZED) a Marsch aka Boreček z Lužin.Ostatní buď nemohli,těsně před odjezdem to zrušili nebo už nejezdí.

Odjezd proběhl v pátek večer poměrně narychlo,protože já se ten den vrátil ze Semmeringu,kde jsem trávil týden s rodinou(a bez kola),takže rychle vybalit a naházet do auta věci na kolo,vyzvednout Marsche na Lužinách,nakoupit v Hypernově a něco po 20h vyrážíme.Cesta moc neubíhá v Rakousku na dálnici jsou opravy a tak dorážíme až po druhý ráno,cestou krápalo,takže stavíme rychle stany na parkovišti v Leogangu,panáky na zahřátí a jdeme spát.

Ráno celkem prší a za stěračem nás čeká překvapení v podobě lístku,že máme zaplatit ubytovací taxu plus nějaká výhrůžka policií,zjišťuju si jestli platit nebo ne,prej jo,takže taky cálujem(celkem asi 10 euro za stany a 3lidi),později ve Wagrainu se od Čáryse dozvídám že mají ve všech propagačních materiálech "camping free",takže fuck off a příště nic neplatíme.

Na parkovišti je free wifi"worldcup" takže připojuju founa na net a zjišťuju že je tu partička od Bredoka,takže stěhujem stany.Během dopoledne pomalu přestává pršet,nespěcháme,kupujem permici na 4h a po obědě jdeme na lano.Jedeme až ze shora,Hangman je potuněnej v lese přibyly lávky a na louce super klopenky,Flying Gangster je dole vklopenkách uplně rozježděnej,takže radši jezdíme Bongo Bongo.

Sjezdovou dáváme jen kousek vršku,dole je po děšti mokro a bláto,takže pro nás o hubu.Počasí se vybralo a odpoledne už jezdíme za sluníčka,poslední jízdu nám zavřeli trail,ale to nevadí,podlejzáme závoru a jedem v klidu dolů narozdíl od "vzorňáků" kteří prý jeli po cestě :) .

Večer dáváme malou grilovačku a v pár lidech padnou tři flašky tvrdýho,takže je veselo,Bredoček vytuhává v křesílku s neotevřenou plechovkou plzně,tak ho tam necháváme.

Druhý den ráno je krušné,ale přepověď jasno a 25C,kluci jdou zase jezdit,já se vydal na výstup na Birnhorn,ale o tom až příště.Pic Deu Galerka tady (horní půka Hangmana) fotky z BongoBongo z loňska jsou tady PS:vícedenní permice je opět společná pro Saalbach i Leogang!