2. 9. 2011

X-line Saalbach - whole run

Nějak nám tu vázne publikační činnost,Marsch se připravuje na prznění školaček někde na plážích ve středomoří,ZED si honí péro u TV seriálů a Pepek -=censored=- jako obvykle,takže to zůstalo zase na mě .
Tady máte alespoň rychlej sestřih z X-line v Saalbachu(720p z Contour HD),trvá to přes dvanáct minut -je tam celej trail (6,3km/1km převýšení)a to jsem ještě ty nudnější přejezdy urychlil.Kdo to dokouká až do konce je borec :) Pic Deu
PS:muzika 2* Stanton Warriors + 2*Digitalism(názvy songů už nevim)


5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já to dal :o) Bredok

Anonymní řekl(a)...

U Marschova nájezdu do překlopený houpačky jsem málem pošel smíchy :D BULWAjsz

Anonymní řekl(a)...

Jizvic: to vám to po tolika minutách jízdy ještě brzdí jo? :D já když sjedu jen ty Všenory, tak bych si na těch kotoučích moh udělat palačinky neumím si představit co by to udělalo v Saalbachu :)

Zavistler řekl(a)...

trochu smrděj,to je fakt :)

Anonymní řekl(a)...

Jizvic: :) jinač pěknej kopeček ten Saalbach, ta žlutá koule nad hlavama taky byla jak tak koukám tak co víc si přát

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.