7. 6. 2013

Marsch Guard

Marsh Guard jak jsem všude četl, je snadno namontovatelný, levný, účiný s pěkným designem. Objednání blatníčku je velmi jednoduché a dokonce si prodejci neúčtují poštovné (bral jsem pouze 3ks). Balíček přišel z Francie do pěti prac. dnů a vše bylo jak z obrázků.
Montáž není náročná, jen se to kroutí jak slizkej had. Však každý zkušený biker montuje nejdéle za 1min.
Blatníček jsem pro zajímavost namontova jak do předu tak do zadu. U zadní stavby nevycházely úchyty, které jsou přednostně určeny pro podkovu přední vidlice. Což není problém dodělat během několika okamžiků. Na přední vidlici byla montáž velmi rychlá a vše sedělo. Místa kolem pláště je hafo, takže by měl projít i s větším nánosem bláta. Zatím jsem jej fyzicky neodzkoušel v terénu a blátě, tak zatím můžeme soudit jen design a jeho kompatibilitu z bikem. Zkoušel jsem vzít přední vidli na doraz a nezdálo se, že by došlo ke kontaktu blatníku a rámu, však jízda a vibrace ukáží více. Zatím mrkněte na foto a kritizujte!!!
Ozzan

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

NF: Ted je to vic Motocross!!:)

Ozzy řekl(a)...

Tobě se to líbí? Je fakt, že pro tvou lokalitu je to nejspíše dost potřebné ;-)

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.