10. 4. 2014

Report z Ozzyho narozeninové vyjížďky 05.04.2014

Jak strávit narozeninový den? No přeci s kamarády je nejlepší volba a jasná zpráva!
S lehkou nápovědou od Jéni, jsem se rozhodl zorganizovat bikovou vyjížďku s co nejvíce přáteli. Sraz byl v Radotíně na náměstí u Alberta v 9:30. Když jsme dorazili na místo určení s bandou, která měla sraz u mě doma, kromě Rákosníčka prodávajícího neobvykle veliké jahody a pár povalujících se, společensky unavených spoluobčanů tam nebyl nikdo. Paráda! Po chvilce začaly chodit SMS, kdo dorazí kam, neb zaspal či ať vydržíme, že vlak stál v koloně a bude mít zpoždění. Pro velký úspěch se nás cestou necestou poskládalo 11 lidiček. Ozzák měl radost jak malé štěně a tak se vesele šlapalo z Radotína přes Kosoř na vyhlídku u Černošic dále na Solopisky - Vonoklasy až do vytouženého cíle v Letech - MMX pívovar.

Sraz u Alberta Radotín:



Kosořské lesy:

Vyhlídka nad Černošicema:


Vyhlídka nad Karlíkem:



V MMX pívovaru proběhl slavnostní přípitek luxusním mokem a pořádná žranice. To byla velká paráda! Jen doufám, že si Lůca pro příště vezme s sebou občanku, aby ji také nalili.



Když byla bříška plná, vyletěli jsme na vrchol kopce Hvížděnece. Někdo si cestou stihl pěkně zapíchat, jiní měli co dělat ,aby nevyklopili to, co tak pracně dole do bříška nacpali.


Dalším cílem byly Černolické skály a jako zlatý hřeb byl sjezd Kámen. Se slovy:"Je to pohodový sjezd i pro holky, jen bacha na pár hupů ve spodní části" jsme vyrazili do svahu. Dole mi spousta kamarádů říkala slova, která vůbec neznám a dokonce ani ve slovníku jsem jej nenašel.
Myslím, že se nejednalo o pochvalu. Na trati jsem nebyl cca 3 roky a ledacos se změnilo. K lepšímu samozřejmě.To jsem prostě jednou něco vychytal.
Zpět už to bylo kolem dojezdu sjezdové trati ve Všenorech, tak jsem po pár letech provětral bike na starých skocích.



A se slibem odměny v podobě sladkostí v cukrárně jsme zmizeli do Radotína.
Někteří mě překvapili svou neuvěřitelnou rychlostí přesunu do cukrárny. Vůbec netuším, kde se v nich vzala ta energie.
Po pár dortících a lahodné kávě se náš peloton rozjel do všech stran a krásný den se chýlil ke konci.

Tímto reportem bych chtěl poděkovat Všem, kdo se vyjížďky zůčastnili - bylo to super!!!

Lidi díkes!!!

Doufám, že opět brzy v pedálech!!!

S láskou

Ozzy

1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ty Bejku !!!! Super vyjížďka !!! Díky a ahoj na biku !!! Jéňa

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.