26. 11. 2015

Saalbach 2015 pt2

Druhá půlka reportu bude míň biková,i když jsme na kole jezdili stejně,ale máme málo fotek


Navštívili jsme soutěsku Sigmund-Thunn Klamm v Kaprunu.
Byla super i když ne moc dlouhá.

Dole u vstupu je volně přístupná vodní elektrárna,
uvnitř byla prosklená stěna s vyhlídkou na turbíny
a byl tam hukot jak celá budova vibrovala.


Pak jsme vyjeli lanovkou na ledovec,ale bylo hnusný počasí,foukalo přes 100km/h,takže až nahoru jsme se nedostali,jen do mezistanice,Zkoušeli jsme se projít,ale Tobiáš nám málem uletěl.
Naštestí nám dole vrátili docela drahý jízdenky.
Z mezistanice v Alpincentru vedou dva extratraily(1600m převýšení a 13km dýlky),
ale byly už zavřený a jeli tam jen dvě holky natáčet promo.


Další den jsme jeli do Leogangu,Tobiáš se chtěl povozit v bikeparku,
což se mu splnilo a byl z toho nadšenej.


 Po obědě jsme jeli štreku do Werfenu,kde je největší ledová jeskyně na světě.
Nejdřív vyjedete autem na dvojku 600výškových metrů hrozným krpálem na parkoviště.
Pak se přesunete asi 2km mírně dokopce k lanovce a ta vás za minutu vyveze o dalších 300m výš.
Stihli jsme taktak poslední prohlídku,mladej týpek mluvil na střídačku německy a anglicky.
Zajimavostí je že jeskyně není elektrifikovaná,každej třetí člověk dostane karbidovej kahan a 
v zajínavách místech průvodce zapaluje hořčíkovou pochodeň.
Jde se 1400schodů nahoru a druhou stranou zpět.
Vstupný dost drahý,ale rozhodně to stojí za to.
Ocenil to i Ozzy,kterej jinak musí furt sedět na kole :)








Následující den byl opět na kole.Já vyrážel hnde po snídani,popojel jsem lanovkou a 
pak pokračoval dalších výškových 600m na hřeben kde měl být jeden trail.
Ozzy vstával pozdě a tak se rozhodl že mě dojede zespoda,což se nepodařilo,nestíhal a zabloudil.
trail byl pěknej,ale krátkej a za tu námahu to snad ani nestálo.
Dolů jsem to dojel po pěšinkách,což už šlo
Pak jsem se přesunul na X-linu,párkrát jsme si to sjeli,Ozzy jezdil až dolů,já jen do půlky,ta mě bavila víc.Pak mi Ozzy oznámil že má rozřízlou gumu a tlačí z parkoviště do Hinterglemmu.
Já si sjel ještě dvakrát Hangmana,Ondru vzali autem hodní skopčáci až do kempu.



Poslední den už s námi Ozzy nebyl,předpověď počasí byla špatná a tak odjel už večer.
my jsme se ráno sbalili a vyrazili za deště ještě do Taxenbachu,projít ještě jednu soutěsku.
tam naštěstí nepršelo.
Soutěska byla delší a hezčí než Sigmund-Thunn.Most na fotce se v šedesátých letech zřítil pod skupinou školaček,dost jich tam umřelo a od té doby po rekonstrukci na most nemůže víc lidí.
Pak už jen přesun domů a vybalování krámů.

Zbytek fotek je tady.

Pic Deu



0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.