9. 3. 2009

New bike - back to the roots.

Dřívávejc(než mě little bro dotáhnul k freeridu) jsem jezdil něco jako enduro/all mountain(tenkrát se tomu tak neříkalo,bylo jen XC a DH,já jsem byl takovej HC turista) a najezdil jsem ročně několik tisíc km.Pak už jsem ale vyčerpal možnosti v okolí a jezdit pořád ty samý trasy mě přestalo bavit,vrhnul jsem se tedy na VHT a trekking,neměl jsem na to kámoše,takže většinou sám a často taky stopem.Viděl jsem Pyreneje,Alpy,Tatry,Velebit i Zakarpatskou Rus,zkoušel jsem taky skialp.Pak mě ale začaly brát kolena a to tak že hodně,po treku jsem nemohl týden ze schodů,takže jsem šel k ortopedovi do Střešovic,který mi v 25 letech zjistil počáteční artrózu,takže s horama byl konec,prodal jsem skialp a vrhnul se zpátky na bike.V tý době už jsem bydlel v Praze,takže jsem poznával nový lokality a ježdění mě zase bavilo.To trvalo dva tři roky a pak jsem přešel na freeride,to mi bylo 29,takže dost pozdní začátky :).Začínal jsem na FS endurku od Mongoose,RS Judy SL 115mm zdvih bez regulace(potom SR Rux),vzadu 110mm no name shit tlumič,brzdy Magura Julie - no hard core.Skákal jsem s tím třeba dropy v Krčáku nebo padáček v Hostíku,kolo kupodivu vydrželo ještě dva roky co jsem se rozkoukával,pak jsem ho střelil a koupil Shora 3.Kolo mám do dneška a šlape výborně(až na vyreklamovanou prasklou zadní stavbu).Chybělo mi ale takový to normální ježdění a když jsem třeba s Mončou někam vyrazil na výlet,tak to byl záhul,utáhnul jsem všechno co šlo,ale stejně to je težká kráva.Což mě vedlo k rozhodnutí pořídit další kolo na normální ježdění.Po rychlém výběru jsem pořídil ve výprodeji Hallfords(nesmějte se) toto:
All mountain pevňák Carrera Fury 20",RS Tora 318 U-turn 130mm,řazení Sram SX5,šaltr SX7,vlaštovky oversize 67cm,hydrauliky Tektro Augira 180/160mm,ráfky Sunrims a gumy Continental Gravity 2,3.Váha je cca 14,2kg,což je daň za odolnější kolo,ale pořád lepší než 20kg Norco :).Ještě tam přijdou lock on gripy,sedlo WTB a spd,který mi zbyly z dřívějška(alternativně mám i platformy na průmyslech).Jo a cena krásných patnáct litříků.Jaro klepe na dveře a já už jsem celej nadrženej až to projedu.PS:recenze na model 07 tady. Keep ridi´n Deutsch

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.