17. 3. 2009

Seznámení s Fůrií

Včera jsem byl poprvé projet Fůrii.Vzal jsem to do Krčáku(potkal jsem tam dva týpky na AM fulech),tam jsem si dal kolečko po singlech a zpátky domů.Kolo jsem nešetřil-bláto i kořeny mu chutnaly,sem tam jsem se cítil nesvůj z spd-ček.Po dlouhý době jsem byl schopnej vydupat i pořádnej kopec,sice jsem se u toho trochu zafuněl ale šlo to.Na pevňáku jsem neseděl už ani nepamatuju(asi 10let),má to odpich-jede to fakt svižně,na zpáteční cestě po cyklostezce s větrem v zádech a zamčenou vidlicí jsem to rozdupal 42/11 na 56km/h,chodci se jen míhali :o) .Ještě budu muset poladit představec a řidítka,ale jinak spokojenost.Vyplavený endorfiny,odpolední sluníčko,skvělej den-pak jsem přišel domů a zjistil že mi ukradli fiveteny.Shit.Aby toho nebylo málo tak mě  večer  začalo bolet v krku,asi mi tam v lese nafoukalo.Člověk fakt nemůže mít chvíli radost.No nic,teď se budu kurýrovat abych byl fit na sobotní brigádu.
Keep riding Deutsch

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.