29. 10. 2009

Ozzyho sobotní poježdění s Andrejkou a Zdendou

Bylo nebylo jedno trošku chladné,vlhké,studené,větrné no prostě lisopadové sobotní dopoledne.Ideální počasí k moto vyjížďce ve dvojitejch teplákách,zimních kožiších a s Rudým právem na hrudi(místo windstoppru).Obvolal jsem pár lidiček (cca 25) a na konec se podařilo uspořádat ohromný výlet o počtu cca 3 lidí - Ozzy , Zdenda a Andrea.Ano čtete dobře.Byla s námi žena a jela dokonce dobrovolně a s nadšením.


Zdenda je úžasnej týpek, kterej je pro každou špatnost a kámoše nenechá ve štychu.Když jsem mu psal,že by jsme mohli vyrazit na maličký výlet (cca 371,256 km) v tomto nečasí,tak na úkor rodiny a teplého oběda byl pro.Zdenda sedlá luxusní stroj značky Harley Davidson XL 1200 Sportster.Motocykl je v nádhernejch klasickejch Harley závodních barvách a má spoustu doplňků od firmy Screming Eagle (výfuky,přímé sání,......).Screaming Eagle je jeden z nejlepších úpravců,dalo by se říci, že je dvorním úpravcem motocyklů Harley Davidson a na kvalitě zpracování a funkci komponentů to je opravdu znát.Prostě to není žádná rejže!



Další účastnice byla úžasná holčina Andrejka,která je samozřekmě taky pro každou špatnost.Přátelé toto děvče vodí mašinu jako by se na ní narodila.Má najeto za jednu sezónu cca 15 000 km a to je fakt vostrý!Dokonce vyhrála v soutěži klubů mototuristů v kategorii ženy 1. místo.Takže jsem neváhal a hned stahoval kalhoty,abych ulovil jeden z prvních autogramů na své pozadní!Vyhrál jsem!Zdenda byl víc navlíknutej a zasekl se mu mechanizmus zapínání pásku na gatích.Jinak klání mototuristů spočívá v tom,že celý rok jezdí po daných motosrazech v Evropě.Na každém motosrazu dostanou za účast razítko.No a kdo má víc razítek vhrává.Jinak holčina sedlá Hondu CBR 600f a opravdu ji vodí hezky i presto,že děvče váží cca 25kg i s botama.



No a další rider byl vám už dobře známý klučina Ozzy.Já jsem sedlal stroj stejné značky jako Zdenda.Stroj je v origo stavu jen místo origo vejfuků mám daný dvě trubky z nějakýho protitankového děla značky S&S.Myslím,že s výkonem to vůbec nic nedělá,ale huk teda zvuk je fakt slušnej.Firma S&S je také velmi známým úpravcem motocyklů Harley Davidson,ale přiznám barvu,že více se mi líbí produkce z dílny Screaming Eagle.




Takže ridery už znáte.Stroje se sice lišily v objemu motoru Harley 1200 - Cbr 600,trošku se lišily v kroutícím momentu Harley cca 102Nm - CBR 67Nm, ale výkonem jsme na tom byli všichni stejně.
Naše cesta začala srazem s Andrejkou na benzinové pumpě OMV na Strakonické.Dále jsme pokračovali pro Zdendu do Davle,kde jsme měli sraz klasicky na benzince.Né že by nám stroje tak byštily,ale přeci jen tam mají teplé nápoje a palivo Ba 95.Dále jsme jeli přes Hradíšťko směr Benešov - Vlašim dále kolem zámku Konopiště směrem na Český Šternberk a až do cílové blasti maličké vesničky Kácov.Zde také mají jakýsi zámeček a vesnický pivovar.Zámeček vypadá na první pohled kouzelně.Však od roku cca 1966 spravuje zámek stát a musím říct,že na jeho stavu a nájemnících je topopravdu znát.Tak někjak to na mě zapůsobylo,že stavba krapítek chátrá.Však pivovárek je na tom o poznání lépe.
Asi jej mají v rukách dobři lidé a snaží se ho opět zprovoznit a opravit nejen exteriér ale i inetriér.Pivovárek se krčí u splavu řeky Sázavy s výhledem na stařičký zámeček je to oprvdu kouzelné místo.Ideální na vytvoření klamného dojmu romantika na děvčata.
Po zahřátí nekolika doušky teplého čaje (opravdu bez Rumu) jsme se ještě kousek sveli s Andrejkou a jejími kamarády z motoklubů do mětečka Sázavy.Jejich spanilá jízda byla celkem zajímavá.Po nekolika minutách jízdy se konvoj pohyboval jen velmi malou rychlostí a v ústech jsem mělch chuť přepáleného oleje(prostě jak když se nakrmíš někde u Mekáče).Po několika km jsem to nevydržel a značně rozechvělým pohledem jsem zjistil,že jako první jede nejaká pomalačká dvoutaktní mtorka.Jo a to jeli ve dvou!!!Takže po velmi zajímavé (spanilé) jízdě,kde jsem si stačil prohlídnout nejen umělěcké zdobení hradů,zámků a klášterů,ale i jejich drobné narušení vlivem větru a deště jsme pak z městečka Sázava se Zdendou pokračovali sami zpět směr domov přes Slapy.
Díky inverzi v ten den bylo v Praze krásné počasí a my se Slunka dočkali asi tak dvakrát na cca 5 až 6 sekund.Takže po návratu dom jsem se chvilku rozmrzoval ve vaně a léčil se už vysněným čajem s rumíkem.Tuto cestu mohu doporučit jako pěkný letní vejlet,ale opravdu volte letní čas a spojte toulky po vlastech českých s návštěvou přilehlých hradů a zámků.Opravdu to stojí za to.
Tímto děkuji všem zůčastněným za luxusní společnost atěm co to dočetli až sem,tak za to že to vůbec dočetli.

Dík

S láskou Ozzy


Můj velký dík musí taky patřit našim mazlikům (strojům),kteří nás krásně vozily a doufám,že ještě nějakou dobu vozit budou.


Andrejky :

Zdendy :
















Ozzyho :

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.