4. 3. 2010

Azurové pobřeží - bike trip

Čtu si takhle report od Čáryse jak je krásně na jihu a v komentech je od Ovara poznámka,že tam zrovna jede a přiberou i někoho dalšího.Takže se domlouváme a během dvou dnů si s bráchou balíme a ve čtvrtek vyrážíme ve složení já a Honza v kombíku + Ovar s Adélou,Radkem Brožem a Pepou v dodávce.Do Finále dorážíme za mizernýho počasí po půlnoci(cca10,5h na cestě),od Bernardina až k moři jedeme v mlze a dešti.Chvíli hledáme to kempovací místo za Varigotti,nakonec úspěch,rychle stavíme stany a jdem chrápat.

Ráno už neprší,jdeme zevlit na pláž,mraky se rychle trhají,takže balíme krámy do našeho auta,kola do dodávky a jdeme hledat traily.Skoro jsme to našli,těsně míjíme správnou odbočku(zjišťujeme až později) a pěšinou to dáváme dolů.Trail teda nic moc,hodně padlých stromů,místy tlačka do kopce a někde slaňujem skály na brzdách.Ovar neví kde to přesně je a tak to vzdáváme a valíme do San Romola,kde už byl loni s mladejma(Koulecz a Bobo).V San Remu je 17C(italové mají péřovky a kulichy)
nahoře je o něco míň a na Monte Bignone leží sníh a solidně fouká.

Jedem pohárovou DH no.1,někde je to dost bahnitý a první jízda teda kekel po dlouhý zimní pauze,říkám si že jsem sem vůbec jezdil.Pak to jezdíme do večera a to už nás to začíná bavit,ale zase docházejí síly.Přemýšlíme kde budem spát,rychle se ochlazuje,volba padá na kemp dole u moře v San Remu(32 éček za auto),kde je v noci příjemných 11C,teplá sprcha a jako bonus Ovar najde hadici,kterou si myjeme kola.

Ráno je azúro,fotím východ slunce,po snídani balíme a jedem opět do Romola,tentokrát na FR trail,který měří poctivé 3km s převýšením 800m(tipuju).Je to teda opět dost(pro mě),první jízda jako obvykle a pak už to valíme,ale ne v kuse,pauzy jsou nutností.

Super je,že s námi jel Pepek,který nás za menší úplatu vyvážel celej trip na kopec,takže jsme se mohli soustředit jen na ježdění a občerstvování cestou nahoru.Večer návrat do kempu,já brzy mrtvej odpadávám do kómatu,zbytek jde někam na pizzu.Z čech máme zprávy že nám bude pršet,ale to se nevyplňuje,necháváme věci v kempu a jedem bikovat do Sospelu.

Počasí tak akorát,postupně projíždíme místní tratě(některý super singly na BC-ne na DH krávy) a nakonec nejvíc jezdíme tu jednu hlavní trať,která je oproti Romolu celkem odpočinková a dost nás baví.Při jednom vývozu dorážíme k pevnosti z 2.sv.v.(ala Dobruška)a tam parkuje dodávka s paragliderama z čech,tak se zdravíme a pokračujeme ve sjezdování.

Poslední přespání v kempu a ráno opět do Romola,je zase hezky,střídáme obě tratě a zkoušíme jěště jednu nic moc trať,stezku pro kamzíky,ale ta nás zavede za kopec a musíme pak tlačit kus zpátky.Na parkáči potkáváme kluky ze slovenska,přijeli z Partyzánského ve dvou dodávkách celkem 10 lidí a po jejich motokrosu se trať dost vybrzdila,hlavně na FR je pěkný korýtko.

Večer se koupeme v potoce(až na Ovara,kterej se u toho asi nezapotil)a přesouváme se zpátky do Finále ať to máme blíž domů.Ovar zjistil od Mavericka kde je přesně ten správnej trail,takže se těšíme na poslední poježdění.Ráno je nejlepší počasí za celej pobyt,mizíme nahoru v lehkejch hadrech,něco pofotíme a pak už si jen užíváme prachu a slunce.

Jezdí s námi i Adéla,která si předchozí dny dávala XC sama po kopcích,kdo to tam zná,ví že to není zadarmo a ode mě za to sklízí obdiv.Po obědě to balíme,přehazujem věci do aut a dáváme rychlou(hoodně rychlou)koupel v pekelně ledovým moři(Ovar a Brozák vyměkávaj).

Pak už jen dlouhá cesta domů,kolony u Milána,sněhová vánice před Mnichovem,Rozvadov a přesně za 10h jsme na Zličíně.Dal jsem si to pěkně singl,
protože ZED nemá driver skillz,uléhám a za víčky se mi míhají pruhy na dálnici.
Díky všem za super výlet,hlavně Ovarovi,že nás přibral a zařídil vývoz.

Celý nás to vyšlo na 4500+něco pro Pepka a za naftu,bikovali jsme 5 dní v kuse a užili si trochu léta než dorazí k nám do čech(tady je samozřejmě kosa a o víkendu bude sněžit-fuck).Tak zas někdy na biku.Fotky já a ZED tak nějak napůl tady.Deutsch